There's a shaaark in the waaater

Hej hopp!

Blir en liten snabb uppdatering har nu! Idag har vi varit pa ett Zoo i utkanten av Sydney! Det var ballt! Dock var det sjuuukt varmt! Holl pa att smalla av! Igar var vi inne och turistade i Sydney vilket var ballt! Operahuset ar sjuukt coolt!

hahahah..idag hande det roligaste pa lange! Jag stod framfor en busstabell sa kommer det fram en snubbe och mumlar nagot pa australiensiska som jag inte fatta!
Sa jag svarar: I'm sorry! I'm not from here so I don't know! hahah
sa visade det sig att han hade sagt: Can you move so I can read?
hehe det var sjukt kul under stunden ialla fall! Skamdes ratt mycket efter det!

Aja, ikvall blir det visst inget party for alla ar trakiga och sega =P men imorgon skall mitt partybegar fasen stillas!

Btw sa finns det sjukt mycket snygga killar har! Sag typ vaaaarldens snyggaste forut! Det var kul!

Ha det gott!
Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0