Surkurs it is!

Halla eller! Allt bra eller?

Idag ar jag brand! Eller mina smalben ar sjuuuukt branda :(, men jag kan faktiskt skylla pa min solskyddsfaktor den har gangen! Sa det ar inte jag som ar oansvarig :P hoho!
Idag har vi legat vid playan hela dagen! Har varit helt underbart vader, sa nu har vi antligen fatt lite farg!

Igar var vi antligen ute, woooho! Vi gick till ett stalle som hette World Bar som var valdigt stort! Dock spelade dom samma musik pa alla olika vaningar och det var inte direkt bra musik, men asch! Ar man go och glad spelar inte musiken sa stor roll ;)! Och jag maste verkligen saga att jag ar helt fascinerad av hur snygga alla australiensare ar! Ser en ny snygg hela tiden typ, haha! Sa till er dar hemma, bli inte forvanade om jag hittar mig en heting och stannar har ett tag!

Nu sitter vi har pa ett hostel inne i Sydney och skall imorgon aka pa ett surfcamp upp mot Byron Bay! Det skall bli sjukt kul! Dock kommer jag se ut som en jaffla valross nar jag forsoker mig pa att komma upp pa surfbradan, men det ar sadant man far ta! Folk far helt enkelt acceptera hur jag ser ut 8-) heheh!

Nej nu orkar jag inte sitta har langre for det sitter en jaffla tysk eller nat har bredvid mig som later som en alien eller nat!
Ha det underbart dar hemma sa uppdaterar jag er nar veckan ar slut! 
Pusssss 

just det, kom pa en kul grej! Micka traffa en kille igar som hette Bacon! Dock kom inte jag riktigt ihag vad han hette idag, sa jag trodde han hette Bratwurst! heheh, det var lite kul! Blir forvanad over hur kurkad jag ar ibland! Har umgatts for mycket med Tina! hihihii
Skall forsoka att lagga ut lite bilder nasta gang! Blir roligare for er da ;D
Adios!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej sis!

Hur går det med surfningen? :)

Kollar på white chicks nu och kom och tänka på dig så tänkte ja skulle skicka en liten hälsning.

Hoppas ni har det bra!

kramar

2011-01-17 @ 21:25:35
Postat av: Sofia

Hej sis!

Hur går det med surfandet? :)

Kollar på White Chicks nu och kom och tänka på dig ;)

Hoppas ni har det bra!

Kramar

2011-01-17 @ 21:27:28
Postat av: Sofia

hmm blev nått konstigt där innan ;) så nu får du många kommentarer :)

2011-01-17 @ 21:29:49
Postat av: SandraB

Emma, hur har det gått för dig med surfandet =)? Är inne typ varje dag för att se om du skrivit ngt mer men nix samma text som jag läser om och om igen!! Men hoppas ni har det hur bra som helst! Puss

2011-01-18 @ 06:36:40
Postat av: Emelie

Heeeej:D

kul att läsa att ni har det bra!!

läste att ni sett en HAJ också!?

ta de lugnt i vattnet! håll ögonen öppna! :D

kramar emelie!

2011-01-20 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0