Nervositet

Tjoho!

Nu börjar det närma sig avgång och resfebern är total! Känner mig stressad, men vet inte riktigt vart jag ska börja! Känner mig iaf otroligt peppad inför resan nu...det vill jag lova er där hemma! Lyssnade på lite partymusik förut och fick då upp en väldigt vacker bild i huvudet av oss tjejer som partar i sommarkläder med snygga australiensare (jag ber om ursäkt för er äldre läsare, men om ni skall fortsätta läsa min blogg får ni acceptera att jag kommer att skriva om alla hetingar där borta). Dock kommer mina tankar och mardrömmar om hajar tillbaka typ varje gång jag skall sova! Veeeeeet att chansen att bli hajbiten är minimal, men wtf! Jaja, det löser sig nu!

Nu skall jag avnjuta en god tacos med några kära väninnor innan jag börjar packa på riktigt imorgon!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0