I'm in Paradise

Boun Giorno!

Nu befinner vi oss i Byron Bay och har varit har i 4 dagar! Det ar helt underbart skont har! Vi strosar omkring och har inga bekymmer! Lite Hakuna Matata pa detta skulle jag vilja saga! Vart hostel ligger mitt i stan och vi har max 5 min till stranden! Det ar asbra shopping har ocksa, dock aaaaaasdyrt sa har inte rad att kopa sa mkt! Fast igar unnade jag mig faktiskt en bikini for 48 dollar, eftersom jag verkligen behovde en! Sjukt snygg ar den!
Har traffat massa skont folk som vi har umgatts med pa kvallarna, da vi till storsta delen har hangt pa ett utestalle som heter Cheeky Monkeys! Asbra musik var det dar! For "vissa" sparade det kanske ut nagon kvall, men whatever! Vi ar utomlands sa da kan man gora galna saker!
Ikvall skall vi svanga forbi en svang hos Hanna och Lisa som fyller ar! De skall ha grillpartaj med alla sina australiensiska vanner! Det blir nog skoj! Fast for min del kommer det nog bli en ratt lugn kvall idag, for imorgon aker vi vidare upp mot Fraser Island och var buss gar 7.45 imorgonbitti! Skall sitta pa en buss i 9 timmar, wooho!

That's it for this time! Ni far lasa var andra blogg http://medenrygga.blogg.se om ni vill hora fler detaljer!
Cheers mates! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaah så jävla rätt emma!!!

den körde vi på hela året i new york; vi ska ju ändå åka hem så nu är det all in, sjukast vinner!!!

ni verkar ha det underbart, roligt att se, jag blir sååå sugen att dra iväg också =)

puss puss

2011-01-28 @ 19:57:25
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0