Hi there mate!

Yooooo!
Antligen ar vi framme! Flygningarna gick galant, forutom att jag inte kunde somna och pa 14-timmarsflyget hamna jag bredvid en som lika alladin sa kunde ju bara luta mig at ena hallet, vilket ledde till nacksparr! Iiiiinte okej! Men har sitter jag, alive!

Idag har vi haft en valdigt slapp och skon dag! Det borjade med att Emmas pappas kusin, som vi nu bor hos, kom och motte oss pa flygplatsen! Valdigt skont att nagon kom och motte en pa flyget, eftersom vi var 5 trotta tjejer som inte hade nagon aning om vart vi skulle! Sedan akte vi buss med en skon australiensare, som inte tillat oss att vara tysta! Dessutom fattade man inte ett skit av vad han sa, sa det blev valdigt svart att halla en konversation! Men han var rolig i alla fall!
Efter att vi hade kommit fram bestamde vi oss for att dra ner till beachen och bara slappa! Sjuuukt gott var det! Stora vager som bara den och valdigt stromt i vattnet, sa man far allt ta det forsiktigt sa man inte dras med ut och blir uppbiten av alla hajar! Blasigt och disigt som det var tankte jag att jag inte behovde smorja in mig allt for mycket, men tyty! Har en asful och ojamn branna nu som sticks, sa hadanefter blir det solskyddsfaktor 100 som galler for mig;)!

Imorgon har vi bestamt oss for att dra in till Sydney och glida runt! Pa kvallen hoppas jag att det blir en riktigt go och harlig utgang for jag ar sjuuuuukt partysugen!

Ha det sa underbart dar hemma i snon som jag horde det hade kommit mer av idag! Jag skall njuta som bara den i denna harliga sol!

Puss och kram Jan Banan ;)

Kommentarer
Postat av: HL

G´day mate!

I hope you all have fun on the trip to aussie. Don´t get pissed so you lost your thongs on the beach, and bewere of the salties.

2011-01-12 @ 18:08:15
Postat av: Sofia Björk

Hej syrran!

Härligt att allt gick bra med flygningen ner :) är inte alls avensjuk på att ni är i värmen nu :P

Har för mig att det var någon som skulle vara noga med att smörja in sig vid solning ;)

Sola för mig med och ha det riktigt gött!

Kramar

2011-01-12 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0