Tjaaaaaaaaa

Halloj!

Befinner mig just nu pa Bali och det ar riktigt jakla nice har! Allting ar sjukt billigt! Igar kakade vi middag for typ 20 kr! Hur gott ar inte det liksom? Forsta kvallen nar vi inte visste vart nagot lag at vi dock middag for typ 100 kr....lite fail av oss men vad ska man gora som nyanlanda backpackers?!

Vi har varit ute bada dagarna vi varit har an sa lange! Da har vi begett oss till ett aaaasstort stalle som heter Skygarden! Tror det ar 6 vaningar dar och langst upp ar det VIP! Igar fick alla tjejer gratis drinkar mellan kl. 10-12, vilket var hur gott som helst! Dock sa slutade inte kvallen riktigt lika nice for mig, men jaja! That's life! Tur att Elenor var med mig, for annars hade jag nog blivit valdtagen av nagon liten balines som ville erbjuda mig massase som dom sager! Ni skall dock inte bli oroliga...detta hander inte varje gang! ;)
Dagen innan fick man gratis redbull-vodka i 30 min! Da var baren inte latt att ta sig till kan jag lova! Den kvallen var den basta hittills! Jag och Micka traffade tva australiensare som var skona! Mickas kille fotade min hela tiden och efter ett tag fick jag reda pa att han var surfproffs! Lite smatt kul sadar! 8-)

Idag har vi bytt hotell sa nu bor vi lite mer centralt och betalar ca. 50 kr / natt! Helt okej rum...dock finns det inget toalettpapper sa jag ligger lite risigt till! Pa tal om det maste jag pa toaletten nu!

Vill ni lasa mer om vad vi har for oss kan ni ga in pa http://medenrygga.blogg.se/
Micka skrev precis ett jatteroligt inlagg! Holl pa att garva ihjal mig nar jag laste det!

Later!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjaaaaa sis!

Skönt och se att ni har det bra och se upp med att få massage ;)

Ska även hälsa från mormor och morfar och vi tycker att ni ska ta med er värmen sen när ni kommer hem :)

Ha det så bra!

Kramar

2011-02-15 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0