Svettas som ett as

Hallo or (Halla eller!)

Om ni undrar over min rubrik sa svettas jag verkligen som en gris! Sa fort jag kommer utanfor dorren bildas det en jafflans massa svettparlor over hela min kropp som till slut blir som ett vattenfall! Jag skojar inte....har nog aldrig svettats sa har mycket! Dock skall jag inte klaga for jag saknar inte kylan for fem ore! Tror jag skall ta och flytta hit for gott ;) hihi!

Nu sitter vi alla tjejer har + Jannica som kommit hit med sina polare, vid datorn och tar oss en siesta (lite sen siesta dock for nu ar klockan 10 pa kvallen =D).
Det har hant lite grejer sen sist jag skrev! Elle har blivit jattesjuk och har fatt ligga pa sjukan i 3 natter nu! Det borjade med att hon madde lite daligt, sa vi alla trodde bara att hon var lite forkyld och hade feber! Efter ett tag kunde hon inte ga sjalv och borja skaka sa vi fick ta henne till sjukan! Dar visade det sig att hon hade nan infektion i brostet, jattehog feber och uttorkning! Vaaaldigt tur att hon fick komma dit for annars vettefan vad som hade hant med henne! Idag mar hon battre dock sa imorgon far hon komma tillbaka till oss! =)

Vad mer har hant....
Jo vi har hangt pa playan, varit ute och partajat och bara haft det allmant gott! Jag har typ blivit kar i en australiensare som hette Hugo och tydligen var 91a! Till mig sa han att han va 21, hahah! Jaffla smaglin som maste ljuga for brudarna! hihihi
Frida fran mitt jobb har hangt en del med oss! Vi har skrivit ett vykort till jobbet som vi skall skicka imorgon...maste bara fa ratt adress! Sa till er pa jobbet kan ni forvanta er ett kort inom nagra veckor! =)

Ikvall vet jag inte riktigt vad som hander! Ar lite smasugen pa att dra ut sa kanske skall hanga pa Frida och hennes polare! Imorgon blir det nog bara chill, efterosm Elle inte kommer orka sa jattemkt! Sen drar vi nog till Gilioarna pa mandag eller tisdag! Det skall tydligen vara rena rama paradiset dar!

Nu skall jag ta mig en dusch tror jag! inte for att det kommer hjalpa nagot eftersom jag kommer bli lika svettig direkt nar jag kommer utanfor duschen! Men lite frasch far man la hoppas att jag blir!

Karlek pa er dar hemma <3 (ett hjarta till er som inte forstar internetspraket =D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0