Noosa far tummen upp

Tjaaaabba!
 
Vet att ni har saknat att lasa min blogg sa mkt (forstar det pga av alla kommentarer), men har inte orkat uppdatera er!
Vi har nu hangt i Noosa sedan i sondags och det ar supermysigt har! Vi har hangt med nagra svenskar som vi traffade har som ar sjukt skona! Annars har det inte hant sa superdupermkt! Vi solar, badar, super, shoppar, ater, dricker cola, svettas osv! Har det bara allmant gott!
Imorgon drar vi vidare nerat mot Surfers Paradise! Antar att vi stannar dar tills nasta fredag nar vi aker till Baaaaali! Skall bli nice!

Aah i onsdags ringde Warzer fran mitt jobb mig och da blev jag sjukt glad! Alskar att prata med er dar hemma!

Ha det lovely!
Byeeee!



















Just det! Glomde saga att jag har sovit mitt emot en blottare! Forsta natten han sov i vart rum vaknade jag mitt i natten av att han ligger och stirrar pa mig! Sedan gor han opassande rorelser under kallingarna och bade jag och emma sag hans konsorghan! Iiiiiiiinte okej! Asscary var han! Tur ar sa har han akt nu!
Ville bara meddela er om detta!
Kraaaaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Halloj!

Roligt att läsa och se lite bilder på hur ni har det. Skönt att ni blev av med blottaren.

Sola, bada och shoppa lite för mig med.

Ha det nu så gott!

Kram kram

Gunilla

2011-02-04 @ 08:56:00
Postat av: Anonym

2011-02-04 @ 11:02:35
Postat av: jessi

Hallåå eller§

2011-02-08 @ 21:56:42
Postat av: jessi

Hallå eller...(det var glenn som tryckte på tangentbordet kommentaren innan)

Warzer berätta att han ringde dig...han skulle ringa en annan Emmma. Han skratta hela natten =)

Hoppas du mår bra o akta dig för blottare.

Alla på kaffebröd hälsar =)

2011-02-08 @ 22:00:28
Postat av: EmmaB

hahaha...nu blev jag besviken! Trodde ju att han tankte pa mig! =(

Jag mar suverant! Drar till Bali imorgon och det skall bli niiice! Hoppas ni ater lite gifflar for mig ocksa!

Halsa tillbaka till alla goa kaffebrodare!

Kramkram =)

2011-02-09 @ 12:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0