I'm going to Bali, wooppho!

halla dar hemma i kylan!

Nu sitter jag pa ett svettigt hotell i Surfers Paradise, sista stoppet i Australien! Kommer bli sorgligt att lamna detta land! Vi har ju trots allt upplevt en hel del! Men nu vantar Bali och det skall bli sjukt gott! Gott att kunna shoppa lite billigare saker! Nu precis t.ex. spontanshoppade jag en sportbh och ett par traningsbraller for 100 dollar = 700 kr! Nu galler det fasiken att jag borjar trana ocksa!
Vi har inte gjort sa jattemycket har i Surfers faktiskt! Vadret har inte varit jattebra, sa vi har sovit ratt sa lange varje dag och typ gatt runt och shoppat! Forsta dagen vi kom hit, i lordags, gick alla utom Emma som hade separationsangest for att vi lamnat Noosa ut till ett klubb som hette Vanity! Helt okej klubb, fast mycket ackligt folk! Vi satte oss da utanfor och at kebab, nar nagra australiensare borjade snacka med oss! Tyckte dom var trevliga till en borjan, men sen borjade dom stjala mitt vatten och en av dom var asdryg sa vi stack! Vatten ar faktiskt valdigt viktigt i ett varmt land som Australien! Framfor allt nar man har druckit nagra drinkar, heheheh!

Igar var det bara jag och Elle som hade lust att utforska krogarna har i Surfers, sa vi drog till ett stalle som hette Sin City! Det var Ladies Night dar, sa vi fick varsin drink nar vi kom in, wiiiho! Dock ville inte min mage att jag skulle vara ute och roa mig denna kvallen, sa vi var val hemma vid kl. 1 igen! Men vi hade kul sa lange det vara ialla fall! =)

Idag har vi utforskat stranden for forsta gangen! Dock blaste det alldeles for mycket sa jag och Elle fick motvilligt ga och lagga oss pa graset lite langre upp! En valdigt skon dag har vi haft i alla fall!

Nu satte dom pa var favoritserie, VANNER, har pa hostellet, sa vi skall nog lagga oss pa rummet och glo lite! Ingen var speciellt sugen pa att dra ut ikvall sa det blir lugnt nu!
Nasta gang jag uppdaterar er ar jag pa Bali! Forhoppningsvis kommer jag att stota pa min kara arbetskollega Frida dar och aven Jannica befinner sig dar sa jag hoppas vi stoter pa henne as well!

Ha det sa bra mina vanner och fiender sa hors vi!
Pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0