Befinner mig just nu pa Gilioarna

Hej alla mina trogna lasare (tror inte ni ar sa manga dock)

Just nu sitter jag pa ett internetcafe pa en av Gilioarna! Har det javligt gott har, forutom att jag ar lite smasjuk! Hostar, har ont i halsen och i bihalorna! Det bestallde jag faktiskt inte till min semester...halla eller?!!!!!
Nej men vi har det jattegott har! For er som inte vet sa ligger Gili lite utanfor Bali! Sjuk fin o! Igar hyrde vi cyklar och rorde flasket igenom hela on! Jattenice var det! Sedan pa kvallen var det tankt att vi skulle dra ut, men da bestamde sig min hosta for att fa sig ett jaffla utbrott sa det blev till att ligga hemma och prata med kara Sandra Bengtsson pa telefonen istallet! Inte helt fel det heller! Idag har det var lite halvmulet, men vi har anda legat pa playan! Det ar sjukt fina strander har! Idag brande jag mig dock pa en manet, sa inte nog med att man redan har fettoskav (som vi kallar det) mellan bena...nu skall det ocksa svida av dom jaffla maneterna! Gud vill inte mina ben val!

Vad mer har hant...jo vi har hangt med Jannica och hennes crew i Kuta innan vi for hit! Jag och Micka traffade pa tva australiensare, som tydligen hade nagon slags fotfetish, nar vi var ute och rojde runt inne pa Skygarden. Elle har blivit frisk och istallet smittat ner mig...inte lika allvarligt dock! Vi har hangt pa playan...blabla! Kan skriva ett bra tag till, men valjer att bespara er den uttrakningen!

Imorgon skall vi nog aka ut och snorkla lite, vilket jag ser fram emot valdigt mycket! Alskar att aka bat och att simma omkring bland alla varelser ute i vattnet! Man kan ju hoppas att vi stoter pa en haj ocksa! Det hade varit ballt ;D hihi!

Nej horrni, nu orkar jag inte slosa bort min semester mer pa att sitta vid datorn!
See yaa...don't wanna be ya!
=)

btw sa har jag redan angest over att aka hem och det ar fan mer an en manad kvar!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Hur är läget i thailand? tycker allt att du får uppdatera lite här med ;) vart har ni tänkt att åka i thai? Ta massa kort!

Ha det bäst!

kram!

2011-03-03 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0