The last night

Nu sitter jag här...om 24 timmar har mitt flyg precis lyft! Det känns ganska skumt måste jag medge! Jag vet inte om jag är besviken på mig själv för att jag åker hem, eller om jag är glad?! Kanske lite både och?! Men i vilket fall så åker jag hem imorgon och just för tillfället känns det väldigt skönt. Det skall bli kul att träffa alla igen!

Idag har jag packat ner alla mina saker, så nu är mina väskor fullpackade. Tror jag kommer få liiiiite övervikt, men bara lite;). Var och fikade med Sophie och Michaela på Starbucks ikväll, vilket var mycket trevligt. Kommer sakna att åka till Starbucks på kvällarna och bara tjöta! Michaela berätta dock att när hennes kompis hade flygit med samma flygbolag jag skall flyga med så hade hon haft tv och grejer i stolen framför sig, så nu ser jag fram emot flygresan lite mer. :) Sen är det tydligen asbra shopping på flygplatsen i London, så det ser jag med fram emot haha!

Nu skall jag ta och sova!
Vi hörs hemma i Sverige people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0