I Pop, I Rock, I Dance

Tjoho!
Förlåt för dålig uppdatering, men I've been busy! Nu sitter jag här själv i min säng, utan Jennifer. Måste säga att det känns väldigt tomt! Vi har haft så himla roligt denna veckan så jag vet inte vad jag skall börja berätta om.
Nyår var jättelyckad! På dagen gick vi runt med Jennifers kompis Andreas och hans amerikanska vänner som var jätteroliga. Sedan åkte vi hem till deras hotell och förfesta där lite. Det var sedan tänkt att vi skulle dra till Time Square, men det hade nog typ 2 miljoner andra människor också tänkt så det blev inte så. Så vi åkte tillbaka till deras hotell och hade det jävligt skoj där istället. Måste nog säga att det typ var den roligaste nyår jag någonsin varit med om. Dagen efter kanske inte var jättekul, men vafan! Man får vara ung och dum ibland!

Nu denna helgen bodde jag och Jennifer på samma hotell som de andra, så vi har i princip hängt med dem från torsdag - söndag. Kommer faktiskt sakna dem, för de var grymt schyssta och roliga! Igår gick vi till en klubb inne på Manhattan och var väl där fram till klockan 5 på morgonen. Sedan åkte jag, Jennifer och Andreas hem och lyssnade på Håkan! :)
Idag har vi bara gått runt inne i stan och haft det trevligt. Jag har nog dock aldrig frysit så här mycket som jag har gjort idag. Jag var typ nära på att börja lipa ett tag, för det kändes som att jag skulle dö!

Nej nu, mina kära läsare! Nu är det dags för mig att få mig lite sömn, eftersom det inte blivit så mycket av det denna helgen!
Lär nog inte uppdatera så mycket mer innan jag åker hem!

Puss på er! =)

Kommentarer
Postat av: Sofia "Syrran"

Gott Nytt År syrran!

det låter som en lyckad helg :) snart syns vi!

puss o kram

2010-01-04 @ 10:55:54
Postat av: Carro

hahaha kändes som att du skulle dö :D hahaha

2010-01-04 @ 16:30:18
URL: http://bo3gmunk3n.blogspot.com
Postat av: Carro

hahaha kändes som att du skulle dö :D hahaha

2010-01-04 @ 16:30:28
URL: http://bo3gmunk3n.blogspot.com
Postat av: tina

omaah, längtar tills jag ska få höra :D hihi

2010-01-04 @ 22:17:04
Postat av: Berit

Hej Emma!



Önskar dig lycka till med hemresan och så ses vi snart igen!

Kramar

Farmor

2010-01-05 @ 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0