Hemma

Tjoho!
Nu vart man äntligen hemma! Sitter här i soffan nu och göttar mig! För er som är intresserade så gick flygresan hem bra, förutom att jag spydde en massa och svimmade nästan så de fick komma med syrgas. HAHA, men utöver det så gick allting bra. Väntan i London gick väl inte så jättefort, med tanke på att jag inte orkade göra någonting efter allt detta drama på flyget. Så jag satt där på en stol i ungefär 6 timmar och stirrade på tavlan där min gate skulle komma upp.

Jaja, nu är jag hemma i alla fall och imorgon är semestern över för min del. Skall sätta mig och skriva på mitt CV nu snart har jag tänkt och sen i veckan skall jag åka runt och söka lite jobb. Träningen skall jag också sätta fart på. Tror jag skall bege mig till Sportlife och köpa mig ett gymkort imorgon! =)

Hoppas ni alla har det bra! =)
Pussssss

(Hoppas ni är nöjda nu mamma och pappa:D)

Kommentarer
Postat av: Jennie



Trist att du inte uppdaterar längre Emme??



Jag har skaffat en helt ny blogg! BESÖK:)



tjohej!

2010-01-31 @ 01:02:14
URL: http://www.metrobloggen.se/avjennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0