Vad var det jag sa?

Haha, hade jag rätt eller angående bloggen? Har totalt glömt bort den sen sist jag skrev! Men jag skall försöka mig på att börja skriva lite oftare har jag tänkt!
Nu har jag börjat jobba på Paprika! Har jobbat nu måndag och tisdag och skall jobba resten av veckan. Det är mycket att lära sig, men väldigt roligt ändå! Personalen är jättetrevliga! Nästa vecka har jag fått ännu mer tider, fast på Paprika i Allum och det skall bli jätteskoj att jobba där. Tina säger att det är kul där borta!

Utöver jobbet har det inte hänt så mycket i mitt kära liv. Jag tränar på som bara den nu! Nu har jag bestämt mig...jag skall bli fit for fight till sommarn! Jag blir seriöst ledsen annars! Jag känner mig dock mycket fräschare i kroppen sen jag börjat träna igen, så lite resultat har det allt gett!

Nej hörrni, nu skall jag ut med hunden och sen sova! =)
Ha det göööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0