Dag 2

Hola!

Idag har det gått bra skulle jag vilja påstå! Började dagen med min vaniljshake, sen drog jag till K-mässan där jag köpte med mig lite frukt hem som jag smaska på! Till lunch åt/drack jag soppan som jag tycker är riktigt god..man kanske inte blir jättemätt men den slinker ner i alla fall, vilket alltid är ett plus:D. Efter det drog jag och Carro till gymmet och var där i ca. 1 timma! Sen har jag ätit en sån bar och druckit hallonshaken, vilket var hela min dag! :) Känner aldrig att jag är jättehungrig, men är typ småsugen på saker hela tiden. Då blir det att jag dricker en kopp te, vilket är ett tips till alla människor! :)

Nu skall jag gå ut med min kära hund, som för övrig fyller 3 år idag! Grattis Snoddas, hihi! :D

BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0