Dag 1

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag! Har inte kännt mig överdrivet hungrig, vilket är bra. Detta har jag ätit hittills:

Frukost:
Drack sån pulver/smoothie (vaniljsmak...väldigt god)

Mellanmål:
Ett äpple

Lunch:
Potatis- och pörjolökssoppa

Mellanmål:
En bar (tror det heter så:D)

Middag:
Sånt pulver igen fast med hallonsmak

Sen har jag ätit lite cassewnötter som mamma hade här hemma!
Som träning idag har jag varit uppe i Bunketorp och gått 6,5km + att jag gick dit och hem! :) Det blev en promenix på cirkus 2 timmar. Bra gjort av mig! :)
En hyffsat bra dag då med andra ord. Dock är det ett tag kvar av dagen, så jag kommer nog äta nån mer frukt eller nåt.

Ha det gött! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0