Vilken kväll

Jag säger då bara, HÅKAN HELLSTRÖM! Jag finner inga ord för hur bra han är! Hela kvällen igår var helt magisk! Trots att det var några låtar jag inte kunde, så stod man bara och njöt. Jag skulle nog säga att den bästa låten var Tro och Tvivel eller jag hatar att jag älskar dig. Jag saknade dock en del låtar, men äsch! Jag överlever!
Vi gjorde ju 5-kamp innan också och vem tror ni vann? Jo, vem om inte jag såklart, höhö! Det var alltså en väldigt lyckad kväll.

Idag kommer släkten hit så skall vi ha en liten avskedsmiddag. Det skall bli väldans trevligt! Vädret är ju på topp nu dessutom så då kan vi sitta ute, vilket alltid är skönt!
Jag satt och tänkte lite förut. Tänk att nästa fredag så är jag hos min värdfamilj. Det är ändå lite sjukt faktiskt! Idag sitter jag här, men om två veckor är jag i en helt annan världsdel. Livet är då underligt ibland!

Nu skall jag gå ner och hjälpa morsan lite med städningen! Annars blir hon nog inte glad!
Ha det fint! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh världens bästa Håkan!! <3 va avensjuk jag är på dig nu!!! ;)

2009-09-19 @ 13:54:14
URL: http://elinaraupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0