Söndag

Idag är det alltså min näst sista söndag här hemma i Sverige. Det känns lite konstigt måste jag säga. Fast helt ärligt så har jag fortfarande inte fattat att jag skall vara borta i ett helt år och tror inte jag kommer fatta det förräns jag har varit där i några månader. Tänk dessutom vad detta året kommer bjuda på...wiho. Jag längtar så grymt mycket! Denna veckan nu som är kvar kommer att bjuda på en hel del avsked och middagar. Min kompis Hanna åker ju till Frankrike på fredag, där även hon skall vara au pair i ett år, så på tisdag skall hon ha sin middag. På torsdag skall jag ha middag och på lördag skall Tina ha födelsedagsmiddag. Detta kommer att bli en fullspäckad vecka. Har planer i princip varje dag, vilket iof bara är bra för då går tiden fortare. :)

Idag skall jag och Carro gå på bio. Vi skall se filmen Prinsessa, som jag tycker verkar vara väldigt bra. Det skall iaf bli väldigt intressant att se den.

Just det, för er som tycker att min design på den här bloggen är tråkig kan jag säga att jag typ inte fattar hur man ändrar. Så om inte en vänlig själ vill hjälpa mig kommer den dessvärre att fortsätta se ut så här. Jag tycker dock om det här utseendet, konstigt nog, så får se om jag skiter i att ändra den.

Ha det gött! :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, jag skulle nog kunna hjälpa dig. Jag kan göra det mesta men inte redigera foton i photoshop och sånt.

2009-09-20 @ 21:58:48
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Elin

hihi jag tycker oxå att du har en fin blogg emma! =)

2009-09-22 @ 11:41:54
URL: http://elinaraupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0