Prinsessa

Jag måste bara säga att denna film var hur bra som helst! Satt som fastklistrad hela filmen. Zandra som spelade huvudrollen Maja var jätteduktig, och han killen (kommer inte på vad han heter) är så sjukt söt. Både jag och Carro blev helt kära. :) Det som jag tycker var så bra med filmen är att den är så verklig. Tänk hur många människor där ute som ser annorlunda ut som blir särbehandlade av samhället. Det är faktiskt helt sjukt! Bara för att man ser annorlunda ut skall man väl inte bli behandlad på ett annat sätt? Typ som att alla människor tycker att den personen är dum i huvet!  
Så till er som funderar på att gå och se denna film säger jag bara: GÅ OCH GÖR DET! Du kommer få dig många goda skratt, men också fälla en del tårar. 

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag vet killen är ASSÖT!!! Fast han har ett konstigt, eller ovanligt namn Anastasios Soulis, han är ju också med i "Underbara älskade", grym skådis!



Ser att du fått till det med klockorna :D

2009-09-21 @ 00:06:26
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Svar: Haha, Mmm, jag har det filmen hemma. URSÖT! Jag håller med dig på den punkten! Haha.

Gör den det? måste kolla...

2009-09-21 @ 14:19:58
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0