Magont

Just nu sitter jag här och har så fruktansvärt ont i magen. Det är helt sjukt! Jag förstår inte vad det är för fel på mig. Har haft problem med magen sen jag minns inte när. I oktober förra året opererade jag bort min gallblåsa, pga. en gallsten som ställde till med väldigt mycket problem. Vaknade på nätterna och kunde inte sova för att jag hade så ont i magen. Just nu har jag bara lust att hämta en kökskniv och bara sprätta upp magen och dra ut alla organ. DET GÖR SÅ ONT! Åh, jag kan faktiskt inte annat än att tycka synd om mig själv. Jag ser inte fram emot de dagar i USA då jag kommer ha ont i magen. Jag blir inte trevlig då! Jag skulle vilja vara med i Diagnos okänd som gick på tv för ett tag sedan, eftersom de aldrig hittar något fel på mig vilket jag inte kan förstå. Här går en människa runt med magsmärtor, och de kan inte hitta felet? Åh, dagens läkare gör mig besvikna!
Hoppas magonten går över snart så att jag kan pallra mig upp till sängen och sova! 

Just det..middagen var väldigt trevlig. Åkte dock hem lite tidigare än de andra pga min jävla magont. Jag blir så lack!
Tyck lite synd om mig är ni snälla! :)   


Kommentarer
Postat av: Sofia

tycker synd om dig syrran! jobbigt att det aldrig slutar..

2009-09-23 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0