Lördag

Idag är det min sista lördag hemma i Sverige! Två dagar kvar har jag att spendera här hemma. Det känns stört! Packningen är i princip klar, så den behöver jag inte oroa mig för ialla fall. Alldeles nyss beslutade jag mig för att ta ut ett par joggingbyxor, så jag bara har med mig ett par. För, undra hur ofta jag kommer ha på mig joggingbyxor? Jag tror faktiskt inte så ofta..men man vet aldrig.
Skall på Tinas födelsedagsmiddag ikväll, vilket skall bli väldans trevligt. Förmodligen blir det utgång efteråt, men jag skall ta det väldigt lugnt så jag klarar av morgondagen;).

Igår var jag, Tina och hennes familj på Flickan som lekte med elden. Den var väldigt bra. Ett mycket hett tips till er som vill gå på bio. Det var dock en scen som jag tyckte var ganska onödig att ha med, men den roade nog många inne i biosalongen. Synd att jag inte kommer kunna titta på den tredje filmen nu på ett väldans bra tag dock, men äsch. Jag överlever nog! :) 

Jag funderar på att skicka ett mejl till min värdmamma idag eller imån. Tänkte att det kunde vara smart nu innan jag åker. 
Asså shit...om en vecka kommer jag vara hos min värdfamilj nu. Det känns lite stört! 

Hej svejs!  

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men tror du inte vi kommer kunna se den tredje luftslottet som sprängdes i USA? Hade varit svincoolt att se en svensk film på osvensk mark ^^



Nä men hyra eller något borde ju gå!

2009-09-26 @ 12:59:43
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja, nu längtar jag verkligen! Vill bara få allting överstökat och åka, haha. Men samtidigt är jag grymt nervös för pojkarna. Jag hoppas verkligen dem gillar mig!!

2009-09-26 @ 13:13:25
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0