Hatar att packa

Nu har jag nog packat om i min resväska ungefär 2 ggr och jag får fortfarande ingen ordning på det. Eftersom jag har hört att man låser in sina väskor på au pair-skolan måste jag se till att ha allting så att det är lätt att komma åt. Jag har i alla fall ingen övervikt än så länge, vilket känns skönt. Tror den största väskan vägde 15 kg än så länge och då har jag inte så jättemycket kvar att packa ner, vilket känns betryggande (är det ett ord:D?). Nu sover jag dessutom väldigt dåligt på nätterna för jag ligger och oroar mig över allting. Ååh, vill bara komma iväg så att allting är klart. Så slipper jag tänka på denna jäffla packning.

3 dagar kvar....

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Emma!



Så bra du verkar packa och Emma oroa dig inte, det kommer att bli så bra. Det hör lite till tror jag att känna den här oroskänslan, men jag är så säker på att du kommer att få ett superroligt år.

Kramar

Farmor

2009-09-25 @ 21:19:09
URL: http://beritbj,blogspot.com/
Postat av: Cecilia

Hej, tänkte bara säga att jag har hört att i ett av husen har man resväskan i samma rum som man sover i och i den andra byggnaden har man väskorna i ett rum. Men man kommer åt dem. Har jag hört, fast man kanske borde packa så att man lätt kommer åt det mesta :)

2009-09-25 @ 23:08:04
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0