Håkan Hellström

Idag är det en mycket viktig dag, för idag skall Håkan Hellström spela på Liseberg. Det skall bli så sjukt kul att gå och titta på honom. Älskar verkligen den mannen! Visst, han sjunger kanske inte bäst i världen, men vad gör det när hans låttexter är så fina. Man kan ingenting annat än att älska honom (Om man inte heter Anders Björk vill säga...). Min favoritlåt för stunden är Det är så jag säger det och den lyssnar jag på dygnet runt (typ).

För du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej, så du kom också över till blogg.se. Haha. Jag vet den är lite jobbig i början speciellt designen, men om du går in på http://www.designadinblogg.se kan du ändra jättemycket. Lätt att följa och sådär. Men om du har problem kan jag hjälpa dig att lägga in det. :) Ha're gôtt och kul på Lisse med Håkan.

2009-09-18 @ 14:31:14
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha, asså. Vad jobbigt ändå!

Varsegod, det är den jag använt mig av, men det kan vara lite klurigt i början ändå, och det tar rätt lång tid att göra det mesta, för att få det precis som man vill, så mitt förslag är att göra en till blogg, inne på ditt blogg-konto. Där kan man testa nya designer och så vidare, för gör du någonting som blir dåligt kan det vara svårt att ändra tillbaka det... Eller får börja om från början :)

2009-09-18 @ 15:02:25
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0