Framme i NY

Vill bara meddela er alla att jag nu är framme på skolan i NY. Flygresan gick alldeles utmärkt, förutom att jag inte kunde sova typ någonting. Hamnade bredvid 2 andra svenska tjejer som var jättetrevliga. Om 1 timma skall vi ha ett informationsmöte och sen middag, och jag ber till gud att det inte är pizza (tror dock Gud kommer göra mig besviken). Jag bor med en tjej från Columbia (tror jag) och en tjej från Tyskland. Kommer dock inte ihåg vad de hette, trots att jag har frågat 2 ggr. Haha...mitt minne asså!

Nej, nu skall vi ta en liten promenad runt skolan och titta lite. :)
Ha det så bra mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Couger

HAHAHAHAHAAHAH det va la en jekla tur att inte ja bodde med er då emma, då hade la ja fått säga klockslag till dig hela tiden ;P HAHAHAHAH

2009-09-28 @ 23:43:34
Postat av: micka

FINT ATT HÖRA

2009-09-29 @ 00:37:42
Postat av: Cecilia

Gud vad roligt! Just nu kan jag knappt bärga mig innan jag skall åka iväg nästa vecka!!! :D:D

2009-09-29 @ 01:18:28
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Jennie

Härligt med NY! Måste vara sjukt häftigt :)

Har bytt namn på min blogg ifall du undrar.



Kram

2009-09-30 @ 00:05:34
URL: http://corazon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0