En vecka kvar!

Shit, idag är det endast en vecka kvar tills jag står där på Landvetter flygplats. En vecka kommer gå sjukt fort, det är ett som är säkert! Något som jag dock inte ser fram emot är själva flygturen. Vid denna tiden om en vecka kommer jag inte ens vara framme! Åh, jag hatar att flyga! Det längsta jag har flygit är typ 6 timmar, och det tycker jag är en lång tid. Nu skall jag flyga hela dagen (flyger 8 timmar som längst) och det tycker jag skall bli seegt! Men aja, det är ett måste för att komma fram till USA. Jag får helt enkelt stå ut!

Idag har jag och mamma varit och uträttat det sista som behövdes inför min resa. Vi växlade pengar (2000kr = 300dollar) och handlade nödvändigheter såsom tandkräm, duschcreme osv. Idag har jag också börjat plocka fram kläder, skor osv. så just nu ser det ut som en bomb där uppe. Jag förstår inte hur jag skall få ner allting i mina resväskor! Aja, det löser väl sig! 

Hej svejs

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0