Avskedsmiddag nr. 2

Då var den middagen avklarad. Det var en mycket trevlig middag vill jag lova:). Kommer sakna mina vänner så otroligt mycket! Fy, nu blir jag deppig. Aja, middag bjöd iaf på tacos (såklart) och till efterrätt serverades det ananaspaj och kladdkaka. Mums! En liten 5-kamp blev det också:). Kände att vi behövde en liten förändring bland alla våra middagar.

Asså usch, jag är helt skakig nu när jag skriver detta! Jag tror jag har insett att jag skall vara borta i ett år nu. Alla dessa roliga sakerna som man gör med sina vänner kommer jag inte kunna göra nu på ett år. Fast å andra sidan kommer jag ju ha ett jättekul år där borta i staterna, så jag skall inte deppa. Haha, det känns som att jag skriver om detta i varje inlägg, men jag måste intyga mig själv om att jag kommer ha ett toppenår(vilket jag iof tror att jag kommer ha).

Imorgon skall jag försöka packa klart allting. Har faktiskt inte så jättemycket kvar att packa, tro det eller ej. Undra hur mycket allt väger bara...! Detta skall bli spännande!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0