Avskedsmiddag nr. 1

Ikväll blir det avsked! Min vän Hanna åker ju som sagt till Frankrike på fredag, så hon skall ha avskedsmiddag ikväll. Det blir nog en mycket trevlig middag. Kommer ju träffa alla igen på min middag på torsdag så ett riktigt avsked blir det dock inte.
Jag skulle typ vilja göra några lekar, typ 5-kamp, på min middag...men jag är så okreativ. Det är ingen som vet några enkla, men roliga, lekar man kan göra? Våra middagar blir alltid likadana nämligen, så några lekar hade gjort det hela ännu lite roligare. Inte för att våra middagar är tråkiga! :)

Jag är typ ashungrig nu, så vi får hoppas att Hanna har gjort någon god mat. 
Arrivederci! 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har en asrolig grej som jag skall ha under min middag. Jag umgås liksom i 2 gäng och de umgås inte så mkt med varandra så jag behöver någonting som lättar på på trycket, haha rolig ajg är! xD



På en massa lappar skall det stå uppdrag typ som

"drick i din grannes glas"

"Använd din grannes näsduk"

"Du skall säga att det luktar pepperoni"

"Du skall hävda att det visst smakar som din gammelmormors hemliga recept"

"Tåflörta med så många som möjligt"

"Dra ofta meningen "Det här påminner mig om min barndom""

"Säg att det låter som en hönsgård"

"Säg att du tror att snart kommer ryska och italienska maffian drabbas samman"



Haha, man kan ha en massa konstiga saker att säga och göra, blir jätteroligt. Och sedan skall man gissa vad alla personerna har för något. Vissa skall dock inte ha uppdrag utan bara vissa. Haha, jätteskoj!

2009-09-22 @ 20:13:14
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0