5 dagar kvar

Shit, nu är det inte långt kvar! Bara 5 dagar sen sitter jag på planet mot NY. Nervositeten börjar sakta men säkert smyga sig fram. Jag har nog börjat insé nu att jag skall vara borta i ett helt år. Fast gud va jag längtar ändå! Vill nästan att dessa 5 dagar skall rusa förbi (fast ändå inte) så att jag kommer iväg. Jag vill träffa min värdfamilj!

Idag skall jag vi äta familjemiddag för sista gången på ett år. Jag har bakat tacopaj (vad annars) så det är bara att värma den, sen är vi redo att äta. Jag börjar bli lite hungrig nu faktiskt så skall nog sätta på ugnen. 
Ikväll skall jag börja packa på allvar. Är ensam hemma så det blir nog lite lättare då. Fast sen kommer nog mamma få hjälpa mig i slutändan ändå. Så brukar det alltid sluta. :) 

Ha det fint mina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0