Ny blogg

Halli Hallå!
Detta är nu alltså min nya blogg. Tyckte inte att min förra var så speciellt bra, så kände för en förnyning. Jag fattar inte så jättemycket här heller dock, men det kommer väl med tiden.

Till er nya läsare tänkte jag presentera mig lite.
Mitt namn är Emma Björk och jag bor för tillfället i Lindome ca. 20 minuter utanför Göteborg. Den 28 september i år skall jag åka till USA, New York för att vara Au Pair i ett år, vilket jag ser fram emot hur mycket som helst. Det kommer förhoppningsvis något av det roligaste jag gör i mitt liv. Jag skall bo hos en familj i staden Dix Hills som ligger på Long Island, där jag skall ta hand om en flicka på 2 år. Familjen verkar vara jättesnälla, så förhoppningsvis var det en perfekt matchning.
Har ni några frågor är det bara att skriva. :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0