"you're so funny"

Idag åkte jag och Annabel till ett spa kan man nog säga. De har manikyr, pedikyr, massage, ansiktsbehandling, jaa..det mesta där. Jag gjorde manikyr som kostade 8 dollar och massage för 10 dollar. Typ asbilligt:). Dit kommer jag nog åka några fler gånger. Som au pair måste man få skämma bort sig lite ibland. De hade nån slags ansiktsbehandlig som verkade väldigt bra. Den kostade dock 120 dollar! Så mamma och pappa, nu vet ni vad jag önskar mig i julklapp, höhö!
Just det...ni kanske undrar vad jag menar med min rubrik. De som jobbade där på detta "spa" som vi var på var asiater och varje gång jag eller Annabel sa någonting sa de med sin asiat-engelska "you're so funny". Asså verkligen efter allting. HAHA...jag höll på att dö.

Idag var jag och Julia på en outlet här i närheten med hennes morfar. Det var trevligt! Vi köpte frozen yoghurt som var sååå god. Den och chai latten kommer bli mina två behov detta året känner jag.


Min asiat-vän



Julia älskar att sitta i bilar


Kommentarer
Postat av: Malin TJ

Hon måste vara världens sötaste!

2009-10-26 @ 10:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0