Tisdag

Idag har jag tagit hand om Julia helt själv och det verkar som att hon tycker det är kul, vilket är bra! Just nu ligger hon där uppe och sover middag, så nu sitter jag här vid datorn (vilket jag iof gjort typ hela dan, eftersom hon varit i pree-school).
Idag har jag tvättat helt själv. Är nästan lite stolt över mig själv! Fast jag var lite orolig där ett tag, eftersom dom inte separerar sin tvätt och tvättar det bara i antingen varmt eller kallt. Så lite rädd var jag att mina vita linnen skulle komma ut med nån mixad färg, men icke sa nicke. De är helt vita och fina! Jihoo!

Igår var en tjej som heter Lindsay här och hälsade på. Hon bor typ granne med oss och jobbar som nanny där. En trevlig tjej som jag säkert kommer träffa igen.
På lördag skall jag jobba på kvällen och då skall Emma komma hit och göra mig sällskap. Sen på söndag skall vi kanske in till NY, så detta blir nog en väldigt trevlig helg!

Nej, om jag skall ta och kolla ett avsnitt av Gossip Girl!
Det är ett slitsamt jobb det här....;)

Puss och Kram


En glad tjej:)



Nu förstår jag varför amerikaner är så feta!


Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe va söt hon är Julia :) och det var ju inte lite godsaker i skyltfönstret där :) tur att det gick bra med tvätten!

2009-10-13 @ 21:05:10
Postat av: Gunilla

Vilken gullig tjej Julia är:) det blir svårt att gå förbi ett sånt förnster:)

Kram

Mamma

2009-10-14 @ 08:06:17
Postat av: Berit

Så söt hon är lilla Julia, men jisses så mycket sötsaker dom har . Så skönt att allt gick bra med tvätten:-).

Kramar

Farmor

2009-10-14 @ 08:19:07
Postat av: Emma

Det kommer bli en superbra helg :)

Jag längtar verkligen tills på lördag, blir galen av att bara gå här och tvätta och typ äta massa onyttigt haha:P



Puss å kram

2009-10-14 @ 16:33:50
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa..hon är söt! :)

Jaa, längtar med tills lördag! :)Ja gud, jag går runt och småäter hela tiden typ, haha! :)

2009-10-14 @ 21:17:04
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0