Tankar och funderingar

Jaa..ibland blir allting inte riktigt som man har tänkt sig. Idag har jag funderat på att åka hem, på riktigt. Har inte direkt haft en bra dag, men äsch. Jag har bestämt mig för att jag skall för fasiken klara av det här. Saker och ting blir nog inte bättre av att jag kommer hem.
Jag ser verkligen fram emot denna helgen. Få tankarna på annat håll. Skall in till stan på lördag för att kolla på en parad. Sen blir det utgång:)! Tur att jag har Emma, för annars hade jag varit nykterist detta året. haha..(Emma är 22, så jag menar att hon kan köpa ut). Efter utgången skall vi sova hos Bettan i Brooklyn, så detta blir nog en väldigt trevlig helg. :)

Nu skall jag ta och försöka sova! Känner mig helt utmattad!
Puss och Kram

Ni anar inte hur mycket jag uppskattar er där hemma nu när jag är borta! Ni är guld värda! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Emma!

Läste precis ditt blogginlägg...du gör verkligen rätt i att bestämma dig för att stanna! Låt dig inte påverkas av vad jag gör, du har velat detta hur länge som helst, jag bestämde mig över en helg att åka. Och även om det känns skönt att vara hemma igen så planerar jag inte att stanna, hoppas på en säsong i chamonix eller st anton. Jag är helt säker på att du kommer fixa det skitbra! Kram på dig!

2009-10-30 @ 10:03:13
Postat av: Jennie

Varför vill du åka hem?

2009-10-30 @ 10:59:35
URL: http://www.jenjen.devote.se
Postat av: Sofia

Klart du inte ska åka hem syrran även nu när det är som det är här hemma. hoppas du får en superbra helg! vad ska du klä ut dig till?

2009-10-30 @ 11:18:31
Postat av: Emma

Hanna: nää klart jag skall stanna! Hade det lite jobbigt igår bara! Men detta skall jag klara av! :)



Jennie: Jag hade en väldigt jobbig dag igår, så då fick jag lite hemlängtan, men äsch. :D Hur går det med Norge?



Syrran: Jag skall klä ut mig till en liten nyckelpiga! :D hahah...köpte en kostym förut idag, så får hoppas att det blir bra!

Pussss

2009-10-30 @ 19:22:37
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0