Shoppingsug

Å herre jesus va sugen jag är på att shoppa, asså på riktigt. Längtar tills på lördag då jag skall in till NYC....då skall jag shoppa som bara den, höhö. Det är tur att jag har mitt svenska kort också, annars hade jag inte haft råd med så mycket.
Filippa nämnde något idag om att de sänder Sverige-Danmark på en pub inne i stan. Det hade ju varit askul att sitta inne i NY och titta på när Sverige spelar. Hoppas vi kan gå till den puben. :)

Idag har jag tagit hand om Julia typ själv. Eller jag tog upp henne när hon sov, böt blöjor (vilket kanske inte är det roligaste) osvosv. Allting gick bra med. Hon är så himla söt! :)
Idag skall min LCC (Min kontaktperson) komma hit och prata med mig och familjen. Lite segt, för jag hade velat åka iväg och göra någonting, men aja.

Kramkram

Kommentarer
Postat av: jessica

okej =)

jag trivs jätte bra! jag tar hand om 4 barn. en på 10 år, en på 8 år, en på 5 år och en på 6 veckor. så de är fullt upp =)

när kom du hit?

kram

2009-10-08 @ 15:42:40
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: Jessica

de känns jätte bra =) han är en snäll bebis =)

okej, känns allt bra då? jag åkte hit 17 augusti, så jag kom till familjen den 21 augusti. har snart varit här i 2 månader! =)

kram

2009-10-08 @ 19:43:17
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: Emma

Ååhh jag vill åxå se Sverige-Danmark i NYC!!!

men jag kommer inte ens kunna se matchen över huvud taget... grrrrrrrr. Jävla bröllop!

Vi måste ses snart!

puss å kram

2009-10-09 @ 06:27:23
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0