Reng och rusk

Asså jag blir galen på vädret här i USA. Ena dagen är det hur fint och varmt som helst, för att nästa dag vara kallt och regnigt. Som idag till exempel. Nu regnar det där ute och är kallt. Bläää! Men aja, det positiva med detta är ju att man går från kallt till varmt, vilket jag gillar! :)

Igår funkade typ inte mitt internet, vilket var väldigt irriterande. Eller det funkar när jag sätter mig här uppe i köket, men inte nere i mitt rum. Det är lite frustrerande på kvällarna...men jaja. Jag överlever! :)

Igår var det en man som hade försökt komma in i vårt område utan tillstånd. Han sa att han skulle till vårt hus och att han skulle fotografera det eller nåt:S. Lite läskigt! 

Aja, har inte så mkt mer att skriva så här får ni lite bilder på hur det ser ut inne i huset! 

 


Köket

 
Vardagsrummet


"Finrummet" eller vad man skall kalla det


Källaren där jag bor


Min lilla TV-hörna


Mitt rum


Walk-in closet! Det gillar vi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0