NYC

Tjilevippen!
Idag skall vi fara in till New York City. Det skall bli jättehäftigt! Hoppas vi hinner med lite shopping också:).
Igår hände det inte så jättemycket, förutom att det kom en rolig polis till skolan på kvällen. :) Det var kul att lyssna på honom!
Kommer inte på så mycket att skriva så detta får bli ett kort inlägg.
HAH..förresten. Idag skulle jag försöka prata med min rumskompis. Så jag sa "It's very cold in here" (Det är sviiiiiinkallt inne på rummen på nätterna). Så efter ungefär 1 minut svarar hon "Yeah". :D Roliga konversationer jag har med mina rumskamrater! :)

Ha det gött allesammans!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hahahaha fan va roligt!!! Gud shet då e ju hon sämre än mig typ :O Va det tysken eller colombianen?

2009-10-01 @ 14:23:25
Postat av: Victoria

Nej jag ska bo i Darien, CT. Det ligger ca 45 min utanför NYC, längs kusten :) Jag åker den 19e oktober.



Trivs du bra i USA? :)

2009-10-01 @ 19:39:32
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv: HAHA, är hon bra på engelska, hon kanske inte förtod. Fast det borde man förstå iofs. Jag känner draget på ditt rum ändå hit, haha.

Kram

2009-10-02 @ 03:18:46
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha:D Det var columbianen! JA Tina, du hade ägt på engelska här=).

Victoria: Jag trivs bra i USA än så länge:). Skall åka till familjen idag, så vi får se hur det blir. Förhoppningsvis bra:). Jaha, men 45 minuter från NY är ju inte långt. :) Du kan ju höra av dig när du kommer hit om du vill! :)

2009-10-02 @ 12:45:00
URL: http://emmebirk.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra idag och att familjen är trevlig!

2009-10-02 @ 14:43:21
Postat av: emmaj

HAHAHAHHAHAHAH

2009-10-02 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0