New York, New York

God morgon!
Nu ligger jag här i min säng och drar mig för att gå upp.
Igår var vi ju som sagt inne i city och jag kan bara säga att jag ääääälskar NY. Det finns verkligen allting där inne:). Vädret var gött också, så jag slapp ta med mig en jacka. Jag hittade lite grejer faktiskt, bl.a. en shorta, en lång tröja, och en I <3 NY tröja. Ville köpa en assnygg kavaj också, men den kostade 78 dollar, vilket jag ansåg vara lite för dyrt.
När klockan blev 2 begav sig jag och Sophie till en jättestor bokhandel(där de förövrigt spelar in det avsnittet i Sex and the city, när Carries bok precis skall släppas) och satte oss på Starbucks där inne och tittae på Sverige-Danmark. Det var jättemysigt, men Sverige sög ju som vanligt så det var inget att titta på. Tycker att landslagsfotboll börjar bli väldigt ointressant nu, med tanke på att Sverige typ aldrig är bra.
Men iaf, det var en jättemysig dag, som avslutades på Cheescake factory, där jag åt väääärldens godaste köttfärslimpa med potatismos (weeeeei). Dit skall jag ta er som kommer hit ;).

Idag blir det ännu mera shopping och ikväll skall jag, Filippa, Jamie och Alan ut och äta på nån mexikansk restaurang, eftersom det är Filippas sista dag idag. Jag e sugen på tacos, så hoppas de har något som är lika gott som i Sverige.
Ha det gött där hemma i kylan! 8-)


Sophie på cafét med sin dator som vi kollade matchen på


Shopping i NY


Filippa på Cheescake Factory


HAHA, förlåt Sophie! :)


Kommentarer
Postat av: Sophie...

Vilka fina bilder emma, verkligen...! :P

2009-10-11 @ 21:04:14
Postat av: Emma

Hahah:D den första bilden var ju fin:). Den andra var rolig;)

2009-10-11 @ 21:49:18
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0