Movienight

God kväll! Eller jag kanske skall säga god morgon!
Nu har jag träffat familjen och de är supertrevliga (jag skriver super hela tiden har jag kommit på nu). Har dock inte träffat min värdpappa, Alan, så jättemycket för han kom hem sent igårkväll och denna helgen är han på nån jobbresa. Men min värdmamma Jamie är jättesöt och dottern Julia är typ den sötaste ungen jag vet. Hon springer runt och säger mitt namn samtidigt som hon pekar på mig och säger "blue eyes" typ hela tiden. :) Urgullig är hon.
Igårkväll åkte Filippa iväg och skulle köpa någonting, trodde jag, men i själva verket åkte hon och hämtade en tårta som de hade beställt till mig där det stod "Välkommen Emma" på. Jättesöta är dom och den var asgod.

Idag har jag, Jamie, Filippa (Deras nuvarandra au pair om jag inte redan sagt det) och Julia på ett jääääääättestort Mall (köpcenter). Jag säger bara, Kungsmässan, släng dig i väggen. Det fanns typ hur mycket affärer som helst. Dit kommer jag deffinitivt åka igen. Jag köpte en tröja på forever 21. 
Nu ikväll var jag, Filippa och Sophie(en svensk au pair som bor typ 5 minuter härifrån) på bio. Vi såg Whip it! Den var ganska bra och det var en jättesöt kille med i den. Micka hade nog gillat honom=). 

Aja, allting går bra iaf. Jag skall försöka att ta lite mer bilder imorgon för då skall vi åka till nån hamn här i närheten. Jamie sa att det var väldigt fint där. 
Idag hade jag hemlängtan förresten. Det kom efter att jag hade pratat med mamma på skype. Inte för att jag inte trivs här, för det gör jag verkligen, men jag saknar de där hemma. Tur att skype finns iaf. 

Aja, detta blev ett hyffsat långt inlägg. Hoppas ni orkade läsa det och att det "made sense". hah, kommer faktiskt inte på det svenska ordet. Förlåt!
Nu skall jag sova! Ha det bra allihopa!
Pussss  

Kommentarer
Postat av: micka

TVekar på att jag gillat den där snubben! jag menar han kankse är som fulingen i twiilight!!!!! Du verkar ha det asbra :) ska fixa skype idag puss

2009-10-04 @ 12:39:55
Postat av: Jennifer

Åh va kul att höra att allt är bra hittills!! :)

Jag ska också skaffa skype snart!! Lovar :D

Pussss <3

2009-10-04 @ 16:30:32
Postat av: Emma

Va bra! Jag heter emma.bjork90 :) Lägg till mig nr ni skaffat det!

2009-10-04 @ 19:42:10
URL: http://emmebirk.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad härligt att du trivs hittills! =)

2009-10-04 @ 21:16:00
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh nice! :) Jag ska tydligen åka till Baltimore nästa helg, dom ska på nåt bröllop så jag kan inte haka på då :( Annars hade jag lätt gjort de, de vet du ;) puss

2009-10-04 @ 23:35:02
URL: http://emmauppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0