Long Island Festival

Idag åkte jag, Jamie och Julia till Long Island Festival. Det fanns lite allt möjligt där: massa olika djur, åkattraktioner m.m så det var trevligt. Vädret var på topp också, ca. 20 grader och sol, så det har varit en mycket rogivande dag. Jag har varit på gymmet som de har i området idag dessutom. Det är ett väldigt litet gym, men det är nästan aldrig någon där så det är helt okej. Allting som jag brukar använda finns där, så det blir nog det gymmet jag går till i fortsättningen.

Nu sitter jag här och lyssnar på Håkan Hellström. Har saknat den mannen denna veckan.
Pratade en del med Alan, min värdpappa, idag också och han är jättetrevlig. :) Det känns bara bättre och bättre för varje dag som går här. Har inte haft någon hemlängtan idag, vilket är skönt.
Imorgon börjar jobbet, nästan på riktigt, så jag skall nog sova snart. Kanske kolla på Svenska Hollywood-fruar innan. Missade ju avsnittet i måndags:).
God natt!






Kommentarer
Postat av: micka

Finnnnnnnnnt att höra :) nu har jag blgg igen lol. haha puss

2009-10-05 @ 17:49:36
URL: http://hedonist.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag åker den 19e och ska till Darien, Connecticut. Det ligger alldeles på gränsen till NY :)

2009-10-05 @ 20:32:29
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0