Life is a rollercoaster

Jag kan verkligen säga att mitt humör går upp och ner här jättemycket. Ena stunden är jag jätteglad och verkligen vill göra det här, för att sedan i andra stunden bli jätteledsen och längta hem jättemycket. Det är rätt jobbigt faktiskt, men jag antar att det kommer att vara såhär ett tag nu i början. Jennifer sa till mig att när hon åkte till USA så fick hon inte prata med sina föräldrar där hemma på två veckor, men det hade jag inte klarat av. Och det är ofta efter att jag har pratat med dem där hemma som jag är glad. Så jag skall fortsätta att prata med er, varesig ni vill det eller inte. :) 

Igår var jag på Starbucks med en tjej som heter Lindsay som är här från USA och en tjej från au pair-skolan som heter Annabel som är från Australien. Det var lite jobbigt att lyssna på dem ibland, för båda är ju bra på engelska och pratar jättefort. Men det är bra träning! På fredag skall vi åka och äta på Cheescake factory, vilket skall bli jättetrevligt! :) Sen på lördag kommer ju Emma hit och på söndag skall vi in till NY! Så jag har en fullspäckad helg framöver, vilket gillas! 

Ha det så bra där hemma!
Saknar er jäääääääättemycket! 


Lindsay och Annabel

 
Annabel och jag


Kommentarer
Postat av: Lindsay

I have no idea what this says , but I love the pictures!

2009-10-15 @ 19:13:17
Postat av: Emma

Haha:D then you have to start studing Swedish;) I just wrote that I went to Starbucks with you and Annabel and that we had a good time! :)

2009-10-15 @ 19:24:00
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0