It's getting hot in here

Idag har det varit jättevarmt här. Det kändes som sommar när jag var ute och gick, i SHORTS! Kan ni fatta det? Det är i slutet av Oktober och jag går runt i shorts och t-shirt. Det är annat än vad ni har det där hemma i Sverige;). Tror det var 22 grader idag. :) Dock skall det bli kallare framöver, vilket jag fruktar. Har hört att New York-vintern blir riktigt kall. Brrr...jag längtar redan till sommarn.
Enligt vädret skall det åska på söndag! Detta blev jag glad över:). Har alltid velat uppleva ett riktigt åskoväder i Staterna, eftersom jag hört att de är craaazy.

Idag har jag och Jamie varit ute och kört lite. Jag fick testa på den stora bilen. Det gick bra, förutom att det är lite ovant att köra med automat. De har ju ingen koppling...hallå lr?!...men ändå flyttar jag på den jäffla högerfoten när jag skall bromsa. Onödig ansträngning! Aja, det är väl en vanesak.
Vi åkte iaf till ett bibliotek här i närheten och jag hyrde 4 filmer som jag skall kolla på. En av dem hette Prime som jag tittade på nu ikväll. Huvudrollen var en grymt snygg kille! :) Skall försöka leta upp en heting innan jag åker hem. 

                                                


Jag vet, astöntig bild! men jag ville bara få ett bildbevis på värmen vi har här i New York! 8-)


Kommentarer
Postat av: Jennie

hola emma!

Fasen va orättvist att ni har sånt skönt väder, haha. Här är det kallt och förjävligt.

Vet icke om du läser min blogg nån gång, men ifall du gör det så har jag bytt namn.



Ha det bra NYgirl..

2009-10-24 @ 13:31:10
URL: http://www.jenjen.devote.se
Postat av: Berit

Hej Emma!



Ja, du Emma nu blir vi avundsjuka riktigt:-). Här är det ingen sol alls utan lite regn.



Du ser ut att ha det härligt och det är bara att passa på att njuta av det:-).



Jag har installerat webcam, men undrar om jag vågar använda den, du kan få en chock:-).



Ha det gott Emma i helgen!

Kramar

Farmor

2009-10-24 @ 22:11:57
URL: http://beritbj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0