Hung

Nu har jag och Filippa precis tittat på en serie här i USA som heter Hung. Den handlar om en manlig prostituerad....får se om jag fortsätter kolla på den. Den var lite rolig, men vet inte om det är en serie för mig. Det har varit en väldigt chill dag idag. Julia var i pree-school mellan 9-12.30 så då åkte jag och Filippa iväg för att köpa en del saker. Det var tänkt att vi skulle köpa en mobil till mig, men den jag ville ha fanns inte så vi åker tillbaka på torsdag och köper den då. 25 dollar kostar den, vilket är ungefär 300 kronor. Not so bad for a mobile phone! ;)

Jag känner att jag måste börja umgås med folk här snart, annars blir jag tokig. Hemma umgås jag ju med mina vänner i princip varje dag och pratar med dem hela tiden. Det blir inte riktigt så här eftersom jag inte har nån som bor riktigt nära, och än så länge känner jag inte så många. Aja, det blir nog bättre efter ett tag.

Nu ligger jag här och äter av godiset jag fick av min morbror innan jag åkte hit. Undra hur mkt jag har gått upp än så länge, för det känns som att jag äter något onyttigt här i USA varje dag. Skall nog inte väga mig på ett tag, haha!
Ha det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Emma!

Va roligt att du hittade min blogg =) Ja jag bor på Long Island, i en stad som heter Malverne. Trivs du bra här än så länge? Hur många barn har du hand om?

Ta hand om dig!

2009-10-07 @ 05:35:58
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack så mkt, tog med mig en i alla fall. De är så små och jag kände för att ha min egna, haha ^^

Men tack i alla fall, du hade för övrigt rätt, jag såg det när jag var framme :P



Nice house BTW! :)

2009-10-07 @ 05:37:16
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0