Halloween

Jahajapp, då var det helg igen. Väldans va tiden går fort! Imorgon är det Halloween och det märks kan jag lova. Alla hus är dekorerade och fina. Jag har t.o.m. gått och köpt mig en kostym:D. Skall vara en liten nyckelpiga. Kostymen är väääääldigt kort märkte jag när jag kom hem (det var väldigt mörka omklädningsrum) så jag skall ha svarta leggings under. Men egentligen, wtf, det är ju "inne" att klä sig porrigt här i staterna på Halloween:D.

Idag har jag hängt med Annabel. Det var väldigt trevligt. Vi åkte till en liten outlet här i närheten och åt lite mat, shoppade och gick på bio. Jag köpte en asskön Adidaströja och en sportväska (eller vad man kallar det). Eftersom jag skall åka till Bettan imorgon måste jag ju ha en stor väska att packa mina saker i. Jag har dock kommit på att jag måste spara pengar. Så hädanefter skall jag sätta undan 40 dollar varje vecka. Det kommer bli mycket i slutet;). Haha...undra hur länge jag kommer lyckas!

Aja, ha en trevlig Halloween allesammans.
Pusssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0