Fredag

Hola!
Idag är det fredag, vilket betyder att det snart är lördag weeeei. Imorgon blir det i till city. Ser väldigt mycket fram emot detta! :) Idag har jag dessutom fått min första lön, 195 dollar:D. Jag SKALL shoppa imån! Så enkelt är det bara. Fast, bara för att jag har inställningen till att jag vill shoppa så kommer jag inte hitta något imorgon, LOVAR! :)

Idag åkte vi till Target, ett billigt ställe där typ allting finns (Typ som ICA Maxi). Jag köpte den tredje Twilight-boken och TANDBLEKNING! Skall börja med det på måndag har jag tänkt. Nu jävlar skall jag få vita tänder. Julia var dessutom ganska grinig när vi var där, vilket inte var så kul. Aja, hon är söt ändå!
Varje gång hon kommer hem vill hon sätta på ett barnprogram som heter Olivia. Det är typ tecknade grisar som springer runt, ganska tråkig. Men iaf, jag kom på mig själv med att gå runt och nynna på den låten som spelas i början av programmet förut. Hon tittar på det så mycket så snart kommer jag kunna allting utantill. :D 

Imorgon blir det som sagt in till NY och sen skall nog jag, Filippa och en som heter Sophie till Cheescake factory, eftersom det är Filippa åker på måndag. Det kommer faktiskt bli tråkigt när hon åker, men aja. Hon kommer nog hit och besöker nån gång under året. 
Nu är det movietime. Vi skall titta på Madagascar. 
God natt allihopa!



 


Kommentarer
Postat av: jessica

de låter toppen =)

ha de så bra! kramar

2009-10-10 @ 06:52:21
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: Tina

naaaw va söt hon e va :)

Oh emma vill med till NYC å shoppa ;) hihi

2009-10-10 @ 10:30:21
Postat av: Emma

Jag vill väl åxå till NYC idaaag! ;)

Jo huset är helt okej, inget lyxhus men det är mysigt och hemtrevligt så jag trivs bra :)

SHOPPA järnet idag och ha det grymt så hörs vi snart!

PUSS

2009-10-10 @ 14:22:41
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: micka

vilken underbart söt unge!!!! :D

2009-10-10 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0