Framme hos familjen

Tjilevippen!
Nu sitter jag nere i källaren där jag skall bo i ett år framöver. Helt sjukt va fint huset och området är. :) Fast det kommer nog ta ett tag innan jag lär mig allting, hehe.
Jag har dock inte träffat familjen ännu för det var deras nuvarande au pair som kom och hämtade mig, så vi har haft en liten rundvandring av huset och ätit bagels. Jag lovar att jag kommer gå upp några kilo här i USA. Vafasen, de har så sjuuuuuuuukt mkt godsaker så jag vet inte vad. :D

Här kommer lite bilder på min vecka iaf. Far min frågade efter lite bilder, så jag får väl göra honom till lags.

              



Oj, det var rätt många bilder. :) Skall dock lägga upp fler på facebook. Men nu tror jag att vi skall hämta Julia (Mitt värdbarn) från bussen.
Ha det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Va roligt att se lite bilder från Ny.

Hoppas allt går bra med första träffen med familjen.

Kram

Mamma

2009-10-02 @ 19:10:12
Postat av: emmaj

En bild säger mer än tusen ord, keep it up ;)

2009-10-02 @ 19:17:22
Postat av: Berit

Hej Emma!



Följer bloggen noggrant och så roligt med fotona. Verkar som allt går bra och blir spännande nu med din värdfamilj och likka dottern.



Här är det regn och rusk idag, men promenaden med Hugo genomfördes som vanligt och vi var genomblöta alla tre efter det.



Ha det gott Emma!

Kram

Farmor

2009-10-03 @ 16:40:08
URL: http://beritbjblogspot.com
Postat av: Victoria

Fina bilder! Jag kan knappt bärga mig tills de är min tur :) Hoppas du trivs bra i din familjen!

2009-10-05 @ 14:35:57
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0