Efter regn kommer solsken

Tjoho!
Idag har det varit asgött väder ute. Typ 20 grader och sol:). Tänkte sätta mig ute och sola förut, men jag kunde inte slita mig från datorn. Har blivit värsta datanörden sen jag kom hit, men det är väl inte så konstigt kanske. Det är ju i princip enda kontakten jag har med er där hemma=).
Idag har jag varit ute och promenerat. Vandra runt här i området i ca. 40 minuter imorse. Det var hur gött som helst, med tanke på att vädret var sjukt skönt. Det bästa är att det skall vara såhär i några dagar nu framöver, vilket gillas.

Jag måste säga att jag verkligen trivs jättebra här nu. Börja "komma in" i familjen, eller vafan man skall säga. Det känns väldigt bra! Sen har jag börjat träffa fler och fler människor, så jag trivs som fisken i vattnet för stunden. Ikväll skall jag och Sophie åka till Starbucks! Det skall bli väldans trevligt. Längtar till min Chai Latte! :)

Ha det så bra kära vänner! :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh så kul att höra! :D Emma jag läste någonstans att det typ är 700 kalorier i en frappuchino :O akta dig för dom!! Miss ya!! <3

2009-10-21 @ 21:17:41
Postat av: Berit

Hej Emma!

Härligt att höra att du börjar trivas och att familjen är toppen! Spännande med Skype, men lite nytt för mig ännu:-).Ser framemot nya samtal.



Vi har haft William idag och tittat på ny bil, han älskar att titta på bilar den killen:-).

Kramar

Farmor

2009-10-21 @ 21:22:58
Postat av: Sofia

åh ja vill med ha värme o sol! :) skönt att du börjar trivas mer o mer. vi hörs på skype sis! ha det bra :)

2009-10-21 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0