Dålig dag

Idag har det varit en dålig dag...vad gäller hemlängtan! Usch, jag hatar att längta hem! Då blir jag ledsen! Jag tror det beror lite på att Filippa skall åka hem till Sverige och jag kan erkänna att jag är lite avundsjuk. Inte för att jag inte vill stanna här, men nu har jag varit här i två veckor och det är det längtsa jag varit borta hemifrån. Aja, det är bara att ta nya tag. Pratade med mamma förut och de skall skicka ett paket till mig i veckan med min vinterjacka och lite andra grejer. Längtar till Veckorevyn!

Igår var vi som sagt och åt på en mexikansk restaurang i Huntington, en stad här i närheten. Det var hur trevligt som helst och jag kom att tänka på vilken bra familj jag hamnat hos. De är så himla snälla! Efter middagen gick vi till ett glasställe där de gör egen glass, och den var så sjuuuuukt god! Ben och Jerry's kan slänga sig i väggen!

Nu skall jag upp och fixa tvätten!
Saknar er alla där hemma

Det är lätt att bli blödig och nostalgisk fast man bara bytt miljö....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0