Chai te<3

Nu sitter jag är och dricker mitt te, som alla andra dagar! :D Okej, jag drack mycket te hemma i Sverige, men fy fasiken va mycket te jag dricker här. Undra om det är för att man typ är mer "uttråkad" här än vad man är hemma, hur nu detta kan komma sig. Deras Chai te som de har här är dessutom asgott. Smakar typ exakt som Chai Latten där hemma! Mums!

Idag har Julia skrikit en massa. Va är det med barn och doktorer? Jag och Jamie åkte till doktorn med Julia för att hon skulle vaccinera sig mot influensan, och så fort vi kom in i läkarrummet börja hon skrika hysteriskt och gråta som jag vet inte vad. Usch...och hon grät ganska mkt när jag skulle lägga henne idag också. Undra om det är för att hon inte är van vid mig eller för att hon är otroligt trött. Aja, det går väl över snart förhoppningsvis. 

Nu ikväll var jag på gymmet här i området, och jäklar vilket träningspass jag körde. Är helt slut i armarna nu när jag sitter här och skriver..pjuu. Det var dock 2 gubbar där som använde alla saker jag ville använda hela tiden, så jag blev lite irriterad. Det är liksom aldrig nån där i det gymmet, och så kommer det två störande gubbar just när jag är där. Den ena av dem hade dessutom en typ efterbliven dotter med sig, som var kanske 15-16 år. Hon stod typ och grävde i näsan när jag var bredvid, och jag var redan spyfärdig efter mitt träningspass. :D

Nu skall jag nog ta och kolla lite tv, och sen sova! 
Förresten så tkr jag att ni kan kommentera lite mer! Det är ni dåliga på! 8-)
God natt! 

Här får ni en mycket vacker bild på mig! :)  


Kommentarer
Postat av: Cecilia

En underbar bild verkligen!

Haha, sorry, jag läser men kommenterar sällan, skall bättra mig! ^^

Jag skall börja dricka mer té, jag äter mkt frukt istället. Min familj har alltid frukt, bär och grönsaker hemme, det känns super! Och det är toppen för så fort man är sugen på något går man och tar lite frukt, wonderful! :D

2009-10-16 @ 04:43:01
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh jaa, jag älskar verkligen henne!

Så sjukt bra låtar!



HAHAHAHAHAHAHA otroligt snygg bild Emma!

2009-10-16 @ 05:29:35
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Mmm, det har min familj också! Fast jag försöker att hålla mig till frukten bara :P Än så länge går det bra! :)

2009-10-16 @ 19:16:10
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Emma

Och tack gode gud för det! Men SOM jag kommer få kämpa under detta året ;)

2009-10-16 @ 19:31:28
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: Carro

Låter som att du har det fint där borta Emma :) Förstår din hemlängtan dock..men egentligen, du kommer ju tillbaka :D Saknar dig! Puss

2009-10-16 @ 22:23:11
URL: http://bo3gmunk3n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0