Braaa helg!

Tjoho!
Sorry för dålig uppdatering! Jag har haft en jättebra helg:). Va inne i NYC båda dagarna, och jag kan bara säga att man aldrig kan tröttna på den staden. Man upptäcker seriöst nya saker att göra hela tiden. Igår åkte jag in och mötte upp Emma, Bettan och en tjej som heter Elin som kom förra veckan. Vi strosade runt i stan, trots regnet, och hade det jättetrevligt. Även fast det spöregna så var det hur skönt som helst att gå runt. Det var typ 20 grader, så man frös verkligen inte. Sen på kvällen gick vi och såg The Stepfather på bio. Det är en skräckfilm för er som inte vet. Den var läskig! Hah, jag satt och höll för ögonen varje gång det var nåt läskigt! :)
Efter bion åkte jag och Emma hem till mig.

Idag valde jag och Emma att åka in till stan igen, för det var huuuur gött väder som helst. Vi gick till Central Park och satte oss där ett tag i solen. Aaaaaaaas-gött! Jag kan verkligen inte förstå att det är i slutet av Oktober och jag kan gå runt i bara en tröja. Det är stört!
Efter Central Park tog vi tunnelbanan till Brooklyn Bridge och bara njöt av utsikten. Jag är så sjukt glad att jag hamna i NY. Det måste vara världens bästa stad.
Det har alltså varit en sjukt bra helg och jag längtar inte hem för 5 öre för tillfället. 8-) Hade kunnat stanna här forever! :)

Just det, jag får ju inte glömma att nämna paketet jag fick av min kära familj + min kära vän Tina i fredags. Det innehåll lite olika saker. Bl.a. min vinterjacka, vågtång, GODIS FÖR 147KRONOR:O:O, m.m. Hahaha...ni skall bara se hur mkt godis det är där. Helt sjukt mkt! :) TACKTACKTACK! Älskar er mina goingar! 

Här kommer lite bilder på helgens bravader:





 





Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Hjärtat!

Roligt att du/ni hade det bra i helgen (blev det ingen shoping?)

Det var ju tur att Emma åkte med dig hem efter skräckfilmen. Det här med att stanna i NY forever det går jag inte med på.

Kram

Mamma

2009-10-26 @ 08:06:17
Postat av: Tina

Jag håller med gunilla!!!!!!!!! ;) hihi <3

2009-10-26 @ 08:24:30
Postat av: Tina igen

Btw, du verkar ha det super bra :) sicka mysiga helger du har, NYC din lille råtta ;) hihi

Hoppas jag får komma å uppleva de :D Pussis

2009-10-26 @ 08:25:41
Postat av: Emma

Haha..;) Klart jag kommer komma hem! Saknar er för mkt för att stanna här för evigt! :)

Joo, jag köpte ett par vinterstövlar, en scarf, och lite sminkgrejer! :)

2009-10-26 @ 17:51:04
URL: http://emmebirk.blogg.se/
Postat av: Tina

pjuh...bäst för dig! annars så hade ja tagit första bästa fkyget dit å dragit dig i håret hem :* hihi :D <3 your my biatch <3

2009-10-27 @ 07:54:23
Postat av: Sophie

Emma, du verkar ha det toppen! Jag måste också seriöst göra något sådant ; ) haha

Kram

2009-10-30 @ 19:51:00
Postat av: Emma

Jaa det måste du! :) Men vi skall ju gå på hockey snart iaf:P :)

2009-10-30 @ 22:30:00
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0