Äntligen helg

Tjoho!
Äntligen är det helg, woho! Jag ser verkligen fram emot denna helgen. Ikväll skall jag ju ut och äta med 2 tjejer och sen kommer Emma hit, så detta blir nog en mycket trevlig helg.
Just nu sitter jag och lyssnar på Julia som ligger i sin lilla säng, men inte vill somna. Hon ligger och småpratar/sjunger för sig själv. Det är rätt roligt att lyssna på. Hon grät inget idag ialla fall, vilket var väldigt skönt. 

Nu har ialla fall hösten verkligen kommit till NY. Det är jätteruggigt ute och kallt, så nu längtar jag tills jag får min vinterjacka. Får se till att leta upp ett par vinterskor nu i helgen också. 

Blir nog inte så mycket uppdatering i helgen, så förmodligen hörs vi av på söndagkväll! 
Ha en trevlig helg allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Ser ut som att du har det bra, trots lite hemlängtan ibland. Vem är Emma då?



Kram

2009-10-19 @ 00:58:53
URL: http://www.corazon.devote.se
Postat av: Cecilia

Sv: Haha, ja! Jag älskade yogan!!!

2009-10-19 @ 02:58:22
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0