8 oktober

Tjenixen!
Nu har jag och Filippa precis tittat färdigt på serien "Hung" som vi började titta på häromdagen. :D Den var la helt okej, men kanske ingen serie jag skulle rekommendera. Tror dock inte den kommer till Sverige, så ni behöver inte oroa er.

Idag har jag öppnat ett amerikanskt bankkonto och köpt en mobiltelefon. :) Så nu är de problemen out of the way, vilket känns skönt. Nu kan alltså amerikaner också nå mig.
Haha, idag när jag och Filippa var på ett köpcenter här i närheten kom det fram fyra killar till oss och frågade var en affär låg. Denna affären fanns dock inte i detta köpcenter, vilket jag tror de redan visste för de satte sig och började prata med oss. Sen när vi skulle gå sprang en av dem ikapp oss och fråga om vi ville hänga med dem i helgen:D. Men de var inte direkt attraktiva, så smart som Filippa är gav hon dem fel mobilnummer. Jag tänkte att ni ville ta del av den informationen!

Just det...ni får mer än gärna skicka någonting till mig. Vad som helst, då blir jag glad! :D
Det är alltid kul att få post!

Aja, nu skall jag ta och sova!
Ännu en "jobbig" arbetsdag väntar imorgon!
God natt!

Kommentarer
Postat av: jessica

okej, de ska nog gå bra =)

de tar mig ca 40 min att åka in till NYC me tåg. för dig då? =)

kramar

2009-10-09 @ 06:17:21
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: jessica

ja men absolut, de vore jätte kul! =) jag är lite upptagen typ den här helgen, men vi kan ju ta de ngn helg nu framöver =)

kram

2009-10-09 @ 17:41:34
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: sexy ;) yeahhh thats me

hahahah emma for helveddi!! tacka ni nej till feeeest?;) heheheh



Imån ska ja börja planera en sak ja ska skicka till dig :D hehe undra va det kan vara, spännande ;) hehe



saknar dig idag när det va idol:( Vem i all sin dar ska ja hålla på å sjunga me i ett år framöver liksom??

sjung lite me micka i skogen häromdan, haha du kan ju fatta hur det lät, kan ju inte dirket köta stämmor å sånt ;= HAHAHAH som inte ens ja kan själv, men what the fuck



Pussss pussss (L)

2009-10-10 @ 00:28:57
Postat av: Emma

Haha, det hade nog inte blivit en rolig fest med dem. :D Haha, skall du skicka nåt till mig? Jaa, va roligt! Jag längtar!



Åå..jaa. Jag saknar idol! Kan inte kolla på det här borta av nån anledning:S. Har du nån favvo än? ;)

Vi får köra på skype någon dag! :)

Pusssssssss

2009-10-10 @ 02:22:19
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0